Maksu- ja toimitusehdot

Yleiset ehdot

Kokoskin.fi on Koko Family Oy:n (Y-tunnus: 2900350-4) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Koko Family Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Koko Family Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Koko Family Oy ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Koko Family Oy ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Koko Family Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.

Asiakas

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan Koko Family Oy varastotilanteen ja jälleenmyyjien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella Koko Family Oy ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

Maksuehdot

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay.

Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Pay: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat Visma Pay -palvelun kautta: voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Visma Pay yhteystiedot:

 (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitusehdot

Postitamme lähetykset 1-3 arkipäivän sisällä. Jos paketti sisältää jälkitoimitettavan tuotteen lähetämme koko paketin kun kaikki tuotteet ovat varastossa (odotusaika max. 2 viikkoa).

Postin toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää, Matkahuollon pakettien toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää.

Tilauksen käsittelyn yhteydessä lähetämme s-postitse lähetyksen seurantakoodin. 

Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotteita jälleenmyyjille.

Noutamatta jäänyt paketti ei ole tilauksen peruutus. Vähennämme aina meille aiheutetut toimituskulut, kun palautamme rahat asiakkaan tilille.

Ilmaisnäytteet saa jokaisen tilauksen yhteydessä.

Toimituskulut

Kokoskin.fi-verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuote- ja toimitushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 50€ tilauksille.  Paketin toimittajana on Posti tai Matkahuolto.

Alle 50€ tilaukset toimitetaan seuraavasti:

Matkahuolto Lähellä-paketti – 6,90€

Postin Postipaketti – 6,90€

Palautusoikeus

Koko Family Oy 14 vrk:n palautusoikeus koskee kaikkia Kokoskin.fi-verkkokaupasta ostettuja tuotteita kuluttajasuojalain rajoituksin. Voit palauttaa ostamasi tuotteen – joka on samassa kunnossa kuin ostohetkellä – 14 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta tai vastaanottamisesta ja saat rahasi takaisin. Kosmetiikka tuotteet pitää palauttaa sinetöidyssä, alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske valikoiman ulkopuolisia, erikseen tilattavia tuotteita. Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Palautusoikeus koskee vain Suomessa käytävää kauppaa.

Palautuksista tulee aina ensin olla yhteydessä asiakaspalveluun hello@kokoskin.fi. Postitse palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti, joka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, vastuu on lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

Riita-asiat

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Riita-asiat pyrimme ratkaisemaan aina asiakkaan eduksi. Mikäli yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päästä, noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.